Wound Life

rasa penatAku.. pura-pura jadi baik... tapi kadang-kadang dalam hati aku maki orang tahap bangsat. Aku penat tengok perangai orang keliling, letih dan ada masa aku tawar hati... Nak menjaga hubungan sesama manusia bukan sesuatu yang mudah...Aku paksa diri senyum, tapi kadang-kadang aku rasa macam nak memberontak.. nak baling saja kerusi, meja malahan pisau pada orang-orang yang menjelikkan ni... biar mereka mati meninggalkan bumi.. aku aman, kau pun aman....Kalau aku baik sangat, orang pijak...Kalau aku jahat sangat, orang kutuk..Kalau aku diam, bukan maksud aku tak suka...Kalau aku buat tak tahu, orang label aku tak ambil kisah...Aku bukan lelaki yang terlalu sempurna, sampai tak ada langsung rasa marah... ada masa aku mengalah.. ada masa aku ganas jugak..Susah betul nak jadi aku nih...
0 Responses

Post a Comment

  • ☺ Pengikut ☻

    Edgware Road Shisha

    Laluan