tiba saatnya aku kehilangan kau
Kenapa kau selalu begitu meninggalkan aku tanpa berbicara sepatah haram pon , bukan senang aku nk mencari kau lagi, adakalanya aku hampir kehilangan diri mahupun org disekeliling ku, hanya untuk mengejar kamu yang tidak penah datang dengan sendirinya.. kengkadang aku mentafsir kau sebagai KEJAM tapi bila di fikir dgn waras kau cuma kertas yang tak tahu paper.. :P tapi mengapa kau salu begitew ah`.. sayangku.. duhai hati salu tak tenteram bila kau tiada di sampingku... sedang kau bla disampingku , kau tak penah mengenali aku .. dan kau tak pernah menyayangi aku , bagi kau umpama ada ke tak de aku nie tak de paper makne pon bagi kau .. cuma aku saje yang memerlukan kau salu dicc... duhaii cintaku sayangku jangan kau pergi lagi dari ku kerna di waktu ini aku hanya ada








 



Nude party ends as orgy


The students are chilling out as much as they can.


Party Hardcore public fucking with european babes


Beautiful japanese babe Kortney Kane doing massage

                       

                       

                       

                       

                       

                       



                       

                       

                       

                       

                       

0 Responses

Post a Comment